
SmartCash Retail Management System
Istoria celei mai populare platforme software de gestiune pentru retail începe în 1998 odată cu era expansiunii comerțului cu amănuntul în România. În prezent, ajunsă la cea de-a unsprezecea versiune, platforma SmartCash Retail Management System este folosită în peste 5000 de magazine și numără aproximativ 30.000 de utilizatori în toată țara.
Efortul de dezvoltare investit de-a lungul a peste 12 ani de existență în soluția SmartCash RMS a fost animat de un scop unic – controlul absolut al activității in magazin. Astăzi, SmartCash RMS înglobeaza 11 aplicații software de gestiune pentru controlul absolut al unui magazin individual sau al unui lanț cu număr nelimitat de unități.
In functie de modul dvs. de organizare trebuie sa achiztionati numarul necesar de licente SmartCash ANAF Connector.
Exemple
- In cazul unei retele de magazine operate pe o singura persoana juridica (cu numar nelimitat de puncte de lucru) trebuie procurata o singura licenta SmartCash ANAF Connector pentru centrale de magazine.
- In cazul unui magazin individual care utilizeaza o singura baza de date SmartCash RMS, trebuie procurata o singura licenta singura licenta SmartCash ANAF Connector pentru magazine individuale pentru magazin.
- In cazul unei retele de magazine care opereaza sub aceleasi nomenclatoare de produse/clienti/furnizori magazine pe mai multe persoane juridice separate (ex. Francizor-Subfrancizor), trebuie procurata cate o licenta SmartCash ANAF Connector pentru centrale de magazine pentru fiecare persoana juridica in parte.
Va invitam sa contactati cat mai curand departamentul nostru comercial pentru a stabili cat mai exact numarul si tipul de licente necesar si pentru a programa din timp actualizarea programelor.
Concluzii si recomandari
Pe baza declaratiilor recente ale factorilor de conducere din ANAF, este evident ca sistemele e-Factura si e-Transport nu sunt inca finalizate din punctul de vedere al ANAF, ele urmand a suferi noi modificari si actualizari in lunile ce vor urma.
Acest fapt se va traduce in includerea succesiva de noi campuri in raportari precum si de activarea succesiva de noi validari, in sensul fortarii contribuabililor sa completeze obligatoriu anumite informatii.
Asadar sistemele ANAF pot fi clasificate cu titulatura “work in progress” pentru perioada urmatoarelor 6 luni dupa estimarea noastra.
Acest lucru nu inseamna insa ca legislatia este amanata, ci doar ca atat noi, in calitate de dezvoltatori software, cat si dvs. ca utilizatori trebuie sa tinem pasul cu aceste cerinte.
Compania noastra a introdus de anul acesta, un nou model de actualizare a programelor SmartCash RMS, pentru a ne asigura ca noutatile solicitate vor ajunge cat mai rapid la cele cateva zeci de mii de sisteme ce opereaza cu platforma noastra software.
Noul model asigura propagarea actualizarilor fara a mai fi nevoie de inchiderea magazinelor sau de intreruperea activitatii decat eventual pentru perioade foarte scurte de timp.